Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu Laatste dagje thuis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Femke - WaarBenJij.nu

Laatste dagje thuis

Blijf op de hoogte en volg Femke

16 Mei 2016 | Nederland, Hoorn

16-05-2016

Na een super uitzwaaifeestje (zoals mama het wilt noemen) en een week waarin ik nog heel veel leuke dinge heb gedaan is het nu dan toch zo ver en ga ik morgen het vliegtuig instappen naar Australie. Via deze blog ga ik proberen om iedereen op de hoogte te houden van wat ik allemaal mee maak daar aan de andere kant van de wereld. Hoe vaak dat zal zijn weet ik nog niet maar ga me best doen. Mocht het niet hier zijn dan zal dr ook vast via facebook wel wat voorbij komen, jaloersmakende foto's bijvoorbeeld.
In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor alle interessen in mijn avontuur!

  • 16 Mei 2016 - 12:05

    José Mulder:

    Hoi Femke
    Geniet van laatste dag thuis...en inderdaad "Australia....watch out she is coming !! " Goede vlucht en have fun daar :-)

  • 16 Mei 2016 - 15:11

    Radhana:

    Femmmm!!

    Aaaaah spannend! Het is eindelijk zover, morgen begint je avontuur!!!!
    Geniet van je laatste dagje thuis in NL :P
    Ik wens je een hele veilige en fijne vlucht en reis toe!!!
    We houden zeker contact en ik zal je blog zeker volgen!

    Haveee Fun & Enjoy every moment of your adventure in Australia!!!!

  • 16 Mei 2016 - 19:48

    Opa:

    Femke ,bij deze wens ik je een hele goede reis en veel geluk . Hopelijk zie ik je nog terug.Bij deze het
    aller beste .

  • 16 Mei 2016 - 20:46

    Ron En Ans:

    Hoi Femke.
    Nu komt het wel erg dichtbij.
    Geniet nog even van alle mensen die je lief zijn.
    Heel veel plezier en nog meer geluk met dit grote avontuur.
    Succes en we willen graag met je mee reizen in je reisverslagen.

    Dikke kus.
    Ans en Ron.

  • 16 Mei 2016 - 22:52

    Rhea:

    Have fun and be safe!!
    We wachten je toffe verslagen en foto's ongeduldig af

  • 17 Mei 2016 - 13:48

    Tamara:

    Heel veel plezier Femke! Geniet ervan!
    We gaan je zeker volgen en anders horen we het wel van moeders!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Actief sinds 24 Maart 2016
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 2530

Voorgaande reizen:

17 Mei 2016 - 17 Mei 2017

Het grote avontuur gaat bijna beginnen!

Landen bezocht: